ترانسفر باسن یا باسن برزیلی

در ترانسفر باسن یا باسن برزیلی یا BBL هدف این است که چربی های ناخواسته را از ناحیه ای از بدن مانند شکم یا ران ها برداشته و از آن برای صاف کردن یا افزایش اندازه ناحیه دیگری مانند سینه ها یا پایین بدن استفاده کنید. انتقال چربی از طریق جراحی که شامل قسمت پایین بدن می شود، اغلب به عنوان لیفت باسن برزیلی (BBL) شناخته می شود. 

دکتر مصطفی آگاه با سالها تجربه تخصصی در این زمینه، پذیرای مراجعین داخلی و خارجی مختلفی هستند. فراموش نکنیم که قبل از تایید و انجام این جراحی، آزمایشات مختلف جسمی و روانشناسی باید انجام شود و این آزمایشات تا ماه‌ها بعد از جراحی و در فرآیند فالوآپ بیماران، ادامه دارد.

ترانسفر باسن یا باسن برزیلی(BBl) بین برخی افراد محبوب است زیرا می تواند شکل و اندازه باسن را بدون استفاده از ایمپلنت افزایش دهد. در عین حال، چربی را از قسمت میانی شما خارج می کند، جایی که ممکن است به هر حال آن را نخواهید یا فرم و شکل بدی به آن بدهد.

چه کسانی می توانند ترانسفر باسن یا باسن برزیلی (BBL) انجام دهند؟

  • به طور کلی سلامت عمومی شما، مطلوب باشد.
  • چربی اضافی داشته باشید که می تواند به باسن منتقل شود.
  • باسنی بزرگتر و گردتر می خواهید.
  • می توانید تا چند هفته پس از ترانسفر باسن، از نشستن روی باسن خود اجتناب کنید.
  • می تواند تا چند هفته پس از جراحی از خوابیدن به پشت خودداری کند.

فواید ترانسفر باسن چیست؟

ترانسفر باسن یا انتقال چربی به باسن در کلینیک زیبایی دکتر آگاه یک پروسیجر یک روزه است که به حداقل زمان بهبودی نیاز دارد. این جراحی، نیازی به بیهوشی عمومی ندارد – از آرامبخش برای شما استفاده می شود که زمان بیهوشی پس از درمان را کاهش می دهد. نیازی به اقامت و بستری در بیمارستان نیست، اما از شما خواسته می شود تا برای بررسی و قرار ملاقات ها و مراقبت های بعدی، مراجعه کنید. مزیت اضافه برداشتن چربی اضافی از قسمت دیگری از بدن برای بسیاری از بیمارانی که مایل به پیکرتراشی  هستند، جذاب است.

آیا این جراحی، یک پروسیجر بی‌خطر است؟

ترانسفر چربی به باسن یک جراحی زیبایی پیشرفته است که از چربی اضافی بدن شما برای بهبود وضعیت خلفی شما استفاده می کند. در کلینیک زیبایی دتر آگاه، ایمنی بیماران ما همیشه اولویت اصلی است و تیم های درمان ما به دلیل تجربه و تخصص خود با دقت انتخاب می شوند. آنها، قبل، حین و بعد از جراحی در کنار شما خواهند بود تا اطمینان حاصل کنند که احساس راحتی می‌کنید. کلینیک‌ ما در تهران محیطی امن، استریل و خصوصی را برای درمان شما فراهم می‌کنند و هماهنگ‌کننده‌های درمان متخصص برای حمایت و مراقبت از شما، همیشه در دسترس هستند.

مدت زمان بهبودی پس از انتقال چربی به باسن چقدر است؟

انتقال چربی به باسن نسبت به برخی روش‌های جایگزین لیفت باسن زمان بهبودی کوتاه‌تری دارد. پس از درمان مقداری کبودی و تورم را تجربه خواهید کرد، اما معمولاً در عرض ۳ تا ۱۴ روز فروکش می‌کند. پس از جراحی انتقال چربی، باید بتوانید در عرض ۴ تا ۷ روز به سر کار بازگردید و بسته به سبک زندگی خود، باید بتوانید در عرض ۲ هفته به فعالیت های عادی خود بازگردید. تیم درمان باتجربه ما، یک برنامه مراقبت‌های بعدی کاملاً سفارشی برای تسریع روند بهبودی و بهبود نتایج شما طراحی می‌کند.