لیفت پیشانی و لیفت ابرو

لیفت پیشانی یا لیفت ابرو یک درمان زیبایی است که ظاهری جوان تر و با طراوت را به ناحیه بالای چشم باز می گرداند. این روش افتادگی ابروها را تصحیح می کند و خطوط افقی و شیارهایی را که می تواند باعث عصبانیت، غمگین یا خسته به نظر برسد، بهبود می بخشد. توجه به این نکته بسیار مهم است که این پروسیجر زیبایی را نزد جراح پلاستیک و زیبایی مانند دکتر مصطفی آگاه انجام دهید.

در لیفت پیشانی و لیفت ابرو، ماهیچه‌ها و بافت‌هایی که باعث ایجاد شیار یا افتادگی می‌شوند برداشته می‌شوند تا پیشانی صاف شود، ابروها بالا بروند و خطوط اخم به حداقل برسد. دکتر مصطفی آگاه ممکن است از روش جراحی مرسوم استفاده کند، که در آن برش درست در پشت خط مو پنهان می‌شود، یا ممکن است از آندوسکوپ استفاده کند، ابزاری برای مشاهده که اجازه می‌دهد این روش با کمترین برش انجام شود. هر دو تکنیک نتایج مشابهی به همراه دارند – پوست پیشانی صاف تر و ظاهری زیباتر و جوانتر خواهد داشت.

چه کسانی برای این جراحی مناسب هستند؟

لیفت پیشانی و لیفت ابرو معمولاً در محدوده سنی ۴۰ تا ۶۰ سال انجام می شود تا اثرات قابل مشاهده پیری به حداقل برسد. با این حال، می تواند به افرادی در هر سنی که به دلیل استرس یا فعالیت عضلانی دچار شیار یا خطوط اخم شده اند نیز کمک کند. افرادی که شرایط ارثی دارند، مانند ابروهای کم پشت و سنگین یا خطوط شیاردار بالای بینی، می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر مصطفی آگاه با انجام این روش، ظاهری جوانتر و شاداب تر داشته باشند.

دکتر مصطفی آگاه میتوانند چندین عمل زیبایی را همزمان با لیفت ابرو و لیفت پیشانی انجام دهند:

قبل از عمل

جراح زیبایی و پلاستیک، دکتر مصطفی آگاه دستورالعمل های خاصی را برای آماده شدن برای این عمل به شما ارائه می دهد، از جمله دستورالعمل هایی در مورد خوردن و آشامیدن، ترک سیگار، و مصرف و اجتناب از برخی ویتامین ها و داروها باید انجام دهید. 

اگر موهای شما خیلی کوتاه است، ممکن است بخواهید اجازه دهید قبل از جراحی رشد کنند، به طوری که به اندازه کافی بلند باشد تا اسکارها در حین بهبودی پنهان شوند.

لیفت پیشانی و لیفت ابرو شما در یک کلینیک فوق تخصصی دکتر مصطفی آگاه یا در بیمارستان انجام می‌شود، اما باید ترتیبی دهید که شخصی شما را پس از جراحی به خانه برساند و برای یک یا دو روز به شما کمک کند.

جراحی

دکتر مصطفی آگاه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام روش جراحی به بهترین وجه به شما کمک می‌کند: روش باز کلاسیک یا لیفت پیشانی آندوسکوپی. مطمئن باشید که تکنیکی را که جراح شما توصیه می کند، برای شما بهترین است.

در طول عمل لیفت ابرو و پیشانی، بیهوشی دریافت خواهید کرد تا دردی احساس نکنید. بسته به نوع عمل، می‌توانید بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی دریافت کنید.

هنگامی که داروی بیهوشی شروع شد، دکتر مصطفی آگاه پوست شما را در خط موی شما برش می دهد. بافت شما را حرکت می دهند و بخش هایی از ماهیچه ها و پوست را که باعث ایجاد چین و چروک یا خطوط اخم عمیق می شوند را از بین می برند.

در انتها، جراح شما برش ها را با بخیه می بندد. جراحی لیفت ابرو و لیفت پیشانی بین یک تا سه ساعت طول می کشد.

مزایای جراحی زیبایی لیفت پیشانی و ابرو
  1. ظاهر پیشانی و در نهایت کل صورت خود را بهبود بخشید.
  2. ابروهایتان را بالا ببرید تا جوان‌تر و زیباتر به نظر برسید.
  3. چین و چروک و پوست اضافی و افتاده را از روی پیشانی خود پاک کنید.
  4. ظاهر خسته و عصبانی صورت خود را به حداقل برسانید.