نظر مشتریان

نظر مشتریان ما

ب.اسفندیاری

آقای دکتر آگاه عزیز میخواستم ازتون تشکر کنم. من دو تا جراحی همزمان پیش شما داشتم و هم افتادکی پلکم از بین رفت و هم غبغب من به حالت عادی برگشت. از پرسنل و تیم خوبتون هم تشکر میکنم که در تمام مراحل کنار من بودن و احساس ترس من کاملاً از بین رفت

ا. رازقی

آقای دکتر آگاه و همکاران خوبتون در بیمارستان ابن سینا. خیلی ممنونم ازتون. از مهارت، خوش اخلاقی پرسنل و حوصله شما ممنونم

ف. عطایی

دکتر آگاه عزیز میخواستم ازتون تشکر کنم. من خیلی ترس داشتم برای جراحی بینی. سالها میخواستم عمل کنم اما ترس زیادم اجازه نمیداد تا اینکارو انجام بدم. بعد از چندین جلسه مشاوره با شما و اینکه با صبر و حوصله، هر دفعه سوالات منو جواب دادین و در نهایت من تونستم این جراحی رو انجام بدم و بینهایت از نتیجه اون راضی هستم.

م. افضلی

جناب آقای دکتر آگاه عزیز. خیلی ممنونم از شما و همکارانتون. تقریباً شش ماه از جراحی من می‌گذره و بسیار راضی هستم از جراحی. من خیلی وسواس بودم تا بینی من فرم طبیعی داشته باشه و به فرم کلی صورتم بیاد و این موضوعی بود که برای شما هم خیلی حائز اهمیت بود. باز هم تشکر می‌کنم از زحمات شما.

م. بخشی‌زاده

من بعد از زایمانم که دوقلو بود، خیلی پوست اضافه داشتم و با اینکه همیشه ورزش می‌کردم اما این افتادگی‌های پوست از بین نمیرفت و خیلی بخاطر این موضوع رژیم گرفتم و.... اما در نهایت و بعد از انجام مشاوره با آقای دکتر مصطفی آگاه، به این نتیجه رسیدم که بهترین گزینه برای من، با توجه به وزن و انجام روش های مختلف لاغری که انجام داده بودم، ابدو هست.

الان ۳ ماه از جراحی من گذشته و بسیار از نتیجه اون راضی هستم. میخواستم تشکر کنم از آقای دکتر و تیم جراحی و مراقبت خوبشون که واقعاً با حوصله و خوش برخوردی در تمام این مدت کنارم بودن.

شیما صالحی

من همیشه هم ترس از اتاق عمل داشتم و هم جراحی. آقای دکتر آگاه بینهایت تشکر میکنم از شما و پرسنل خوب اتاق عمل. الان حدود ۵ ماه از جراحی پیکرتراشی من میگذره و علاوه بر اینکه خیلی از نتیجه عمل راضی هستم، میخوام تا طبق فرمایشات شما ورزش و رژیم غذایی سالم رو شروع کنم که همیشه در همین وزن بمونم.

+۸۰۰۰

لیپوساکشن

+۲۵۰۰

ابدومینوپلاستی

+۱۸۰۰

پروتز سینه

+۱۵۰۰

پیکرتراشی