سوالات رایج لیپو ۳۶۰

سوالات رایج لیپو ۳۶۰ را با هم بخوانیم.  لیپو ۳۶۰ یکی از رایج‌ترین جراحی‌های دنیاست و قطعاً بر همین اساس سوالات زیادی نیز برای علاقه‌مندان به انجام این جراحی وجود دارد. در این مطلب سوالات رایج شما را پاسخ می‌دهیم.

اما قبل از سوالات رایج لیپو ۳۶۰

لیپو ۳۶۰ به نواحی بدن که در آن لیپوساکشن انجام می‌شود – سیصد و شصت درجه یا تمام قسمت‌های میانی بدن اشاره دارد. تمام چیزی که وجود دارد همین است! اگر روش لیپوساکشن شامل لیپوماتیک روی شکم و کمر / باسن بیمار (که به دو طرف ستون فقرات می رسد) باشد، لیپو ۳۶۰ درجه در نظر گرفته می شود.

لیپو ۳۶۰ جای زخم دارد؟

لیپو ۳۶۰ معمولاً اسکارهای بسیار کمی بر جای می گذارد. لیپوساکشن هر ناحیه با وارد کردن یک لوله فلزی نازک به نام کانولا از طریق پوست و در لایه چربی زیر آن انجام می شود. از این نقطه ورودی واحد، جراح کانولا را دستکاری می کند تا چربی را از ناحیه بزرگتری استخراج کند. طول این برش‌ها می‌تواند از چند میلی‌متر تا یک سانتی‌متر طول داشته باشد، کوچک‌تر از قطر یک سکه، و معمولاً جای زخم‌ها تا حدی محو می‌شوند که به سختی قابل مشاهده باشند. از آنجایی که برش های طولانی برای لیپوساکشن ضروری نیست، پنهان کردن شواهد به طور کلی در مقایسه با سایر روش ها نگرانی عمده ای ندارد. با این حال، مانند تمام درمان‌ها، به بیماران لیپو ۳۶۰ ما دستورالعمل‌های مراقبت کامل پس از عمل و برش داده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که پوست آنها به طور بهینه بهبود می‌یابد.

آیا می توانم همزمان جراحی شکم و لیپو ۳۶۰ انجام دهم؟

بله قطعاً! – این یکی از رایج ترین ترکیباتی است که ما انجام می دهیم. هنگامی که بعد از بارداری مادر ، از روش‌های لیفت سینه و شکم استفاده می‌شود، ما اغلب از ناحیه شکم را با تامی‌تاک و هم با لیپوساکشن ترکیب می‌کنیم. تامی تاک بر برداشتن پوست اضافه و لیفت پوست تمرکز دارد و برای بیمارانی که پوست شلی روی شکم و/یا جدا شدن عضلات شکم دارند، گزینه بسیار خوبی است.

همه ی تامی‌‌تاک‌های شکم ما شامل لیپوساکشن کانتورینگ اولیه هستند تا نتایج این عمل را تکمیل کرده و به صاف و یکدست شدن ناحیه شکم کمک کنند. برای بیمارانی که دارای بافت چربی اضافی در اطراف سایر نواحی تنه هستند، افزودن لیپو ۳۶۰ واقعاً می تواند متحول ساز باشد. یکی از مزایای ترکیب روش‌ها، جراحی و بهبودی همزمان  را در پیش دارد و همچنین مزایای هزینه‌ای را برای بیمار کم می‌کند. زیرا هزینه بیمارستان و بیهوشی را فقط یک بار متحمل می‌شوند.

لیپو 360

زمان بهبودی لیپو ۳۶۰ چقدر است؟

شما می توانید انتظار داشته باشید که تا یک هفته پس از عمل به اکثر فعالیت های روزانه خود بازگردید. کبودی و تورم عواقب بعدی طبیعی است که در این مدت تجربه می کنید، و ما برای شما داروهایی برای مدیریت هر درد تجویز می کنیم. برای دو تا چهار هفته باید از ورزش و بلند کردن یا زور زدن سنگین خودداری کرد. در پایان چهار هفته، می‌توانید انتظار داشته باشید که طبق معمول به تمام فعالیت‌های خود بازگردید و ۸۰ درصد تورم کاهش یابد. آخرین تورم ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد تا فروکش کند.

آیا بعد از لیپو ۳۶۰ به لباس خاصی نیاز دارم؟

بله، یک لباس فشرده (همچنین به عنوان faja شناخته می شود) می تواند در مدیریت کبودی و تورم و حمایت از خطوط جدید شما در حین بهبودی بسیار مفید باشد. به بیماران ما در پایان عمل، یک لباس فشرده ساز، پوشانده شده است که باید تا حد امکان به طور مداوم برای سه هفته آینده پوشیده شود. نوع دوم لباس فرم توصیه می شود تا حد امکان تا سه ماه استفاده شود.

آیا لیپو ۳۶۰ به کاهش وزن من کمک می کند یا سایز لباس را کاهش می دهد؟

ما همیشه تاکید می کنیم که لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست، یک ابزار کانتورینگ بدن است. حداکثر مقدار بافتی که می‌توانیم با خیال راحت در طی یک عمل جراحی جدا کنیم، ۵۰۰۰ سی‌سی است که به معنای حدود ۱۰ تا ۱۱ پوند وزن است. در حالی که این مطمئناً می تواند به ظاهر کلی تراش و اندازه لباس کوچکتر منجر شود، هدف لیپو ۳۶۰ به جای کاهش وزن کلی، پیکرتراشی است.

لیپو ۳۶۰ برای ایجاد ظاهری زیباتر، مشخص‌تر  یا حذف چین‌خوردگی‌های چربی و نزدیک‌تر کردن بدن شما به اهدافتان، عالی است. به عنوان مثال، از بین بردن چربی بیشتر از ناحیه دور کمر می تواند نسبت لگن به کمر شما را افزایش دهد و به ایجاد شکل ساعت شنی کمک کند. چربی های لیپوساکشن شده خود را به مناطقی که دوست دارید گرد کنید مانند لگن یا باسن برای انحنای طبیعی، استفاده می‌کنیم.

دکتر مصطفی آگاه با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی و اخذ مدرک دوره تکمیلی از اتریش و بازگشت به ایران، سالها در خدمت مراجعین خود هستند. 

علاوه بر ایشان، کادر درمان و پشتیبانی ۲۴ ساعته ما، آماده پاسخگویی به بیماران بین المللی و داخلی هستند.

همیشه به یاد داشته باشید که ابتدا، داشتن اطلاعات کامل از پزشک، جراحی، عوارض و ریسک‌های عمل و پاسخگویی و همراهی پزشک و کادر درمان از قبل از شروع جراحی و مشاوره تا فالوآپ و بهبودی کامل شما، از مهمترین فرآیندهای شما برای تصمیم به انتخاب کشور، شهر و پزشک شماست.