Girl-after-lipo

مزایای لیپو۳۶۰

اندام متعادل
این غیر معمول نیست که تلاش زیادی برای کاهش وزن انجام دهید و به وزن دلخواه خود برسید و متوجه شوید که هنوز رسوبات چربی ناخواسته یا نامتعادلی در نواحی خاصی از بدن خود دارید.

Lipo 360 شکل دلخواه را به‌ بدن شما می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که تعیین کنید خطوط و منحنی‌های شما در کدام نواحی بدن قرار گیرند.

فرم‌دهی زیبا
اگر همیشه می‌خواستید خوش‌فرم‌تر باشید، Lipo 360 به بدن شما فرم دلخواه و متعادل را می‌دهد. چه بخواهید بدن شما شکل یک ساعت شنی داشته باشد و چه به‌صورت ساده‌تر، اما دارای فرم زیبا و متعادل،  Lipo 360 می‌تواند شما را از به یک اندام خوش فرم و زیبا ببرد.

چربی با مقاومت کمتر
گاهی اوقات مهم نیست که چقدر رژیم غذایی یا ورزش می‌کنید. چه به دلیل ژنتیک باشد یا یک عامل خارجی (مانند زایمان)، چربی مقاوم می‌تواند به شما این احساس را بدهد که هر کاری که انجام می‌دهید، باز هم به فرم دلخواه در نواحی مختلف بدن، نمی‌رسید.

Lipo 360 به شما کمک می‌کند تا از شر بافت چربی ناخواسته در نواحی مقاوم خلاص شوید و به شما کمک می‌کند تا در نهایت بدنی داشته باشید که برای به دست آوردن آن بسیار زحمت کشیده اید.

روند جراحی به چه صورت است؟

قبل از جراحی شما را تحت بیهوشی عمومی قرار می‌دهیم. عمل جراحی حدود دو تا چهار ساعت طول می‌کشد. پس از آن، ممکن است درد متوسط تا شدید را تجربه کنید، اما سطح درد پس از دو روز تا یک هفته اول پس از جراحی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. تجربه هر بیمار از درد منحصر به فرد و متفاوت از فرد دیگری است. بنابراین در این موارد، خود را با کسی مقایسه نکنید.

زمان بهبودی لیپوساکشن حدود شش تا هشت هفته طول می‌کشد. گاهی اوقات، بیماران ممکن است برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به بیش از یک روش نیاز داشته باشند.

بیمارانی که نتایج چشمگیرتری می‌خواهند ممکن است دو یا حتی سه روش جداگانه را برای آنها، انجام دهیم. با اینحال، اگر به حفظ نتیجه عمل، علاقه‌مندید لازم است تا لایف استایل خود را تغییر دهید.

ریکاوری

توصیه می‌شود که پس از جراحی فردی از شما برای چند روز مراقبت کند. شما نمی‌توانید رانندگی کنید یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. هنگامی که از بیمارستان مرخص می‌شوید، دستورالعمل‌های مراقبت ویژه پس از عمل را دریافت خواهید کرد.

همچنین توصیه می‌کنیم چند روز استراحت کنید. بدن شما به زمان نیاز دارد تا پس از عمل، بهبود یابد. در هفته اول، مقداری سفتی و درد در نواحی تحت درمان احساس خواهید کرد که به مرور زمان، کم می‌شود.

بعد از ۷ تا ۱۰ روز هیچ بخیه‌ها کشیده می‌شود. جای زخم به دلیل ماهیت کم‌تهاجمی بودن جراحی، عملا نامرئی است. برای بهینه‌سازی روند بهبودی، توصیه می‌کنیم از لوسیون مخصوص اسکار استفاده کنید.

پیکرتراشی(لیپو ۳۶۰)

پیکرتراشی(Liposculpture)

اگر دارای چربی اضافی در نواحی مختلف بدن خود هستید، اما از روش‌های مختلف مانند رژیم غذایی و ورزش و… به نتیجه مطلوب نرسیده‌اید، ایده خوبی است که به راه‌های دیگری فکر کنید. امروزه، فناوری‌های پیشرفته پزشکی امکان از بین بردن رسوبات چربی را در نقاط مختلف بدن، می‌دهد. پیکرتراشی به هر نوع روش حذف چربی از جمله لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیپولیز اشاره دارد و راه‌حلی سریع و قابل اطمینان برای شماست که می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی و بعد از به نتیجه نرسیدن سایر روش‌های غیرجراحی، به وزن ایده‌آل خود برسید(پیکرتراشی را شاید به‌نام لیپو ۳۶۰ نیز شنیده باشید). لیپو ۳۶۰ عمدتاً روی شکم، باسن، ران‌ها و باسن انجام می شود.

لیپوساکشن سنتی در هر زمان تنها یک ناحیه را هدف قرار می‌دهد(مثلاً اگر فقط در ناحیه شکم دارای چربی اضافه هستید، لیپوساکشن به تنهایی، می‌تواند برای شما موثر باشد). در حالی‌که لیپو ۳۶۰ ظاهری زیبا و منحنی در سراسر قسمت میانی بدن شما ایجاد می‌کند.

این جراحی را برای چه کسانی، توصیه می‌کنیم؟

دکتر  مصطفی آگاه، می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا کاندیدای مناسبی برای Lipo 360 هستید یا خیر. فقط کافیست، اطلاعات پزشکی و تصاویر منطقه مورد نظر خود را برای یک مشاوره رایگان، در وب سایت ما آپلود کنید.

تیم مشاوره ما با شما تماس می‌گیرد و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه کرده و با اعلام یک برنامه درمانی منحصر به‌فرد که با ساختار بیولوژیک بدن شما(بصورت اختصاصی) ارزیابی شده، نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد.

یک کاندیدای مناسب، باید وزن بدن ایده‌آل خود را داشته باشد. سن متقاضی عموماً بین ۱۸ تا ۵۵ سال باشد. همچنین باید شاخص توده بدنی (BMI) 32 یا کمتر و همچنین سطح هموگلوبین ۱۲.۰ یا بالاتر داشته باشید.

هدف اصلی این درمان این است که به حذف چربی از نواحی مشکل برای لاغری(شکم، پهلو، ران‌ها و…) کمک کند و البته که جایگزین رژیم غذایی و ورزش نمی‌شود و همچنان بعد از جراحی باید لایف استایل خود را در مورد نوع غذاهای مصرفی، نوع رژیم غذایی و ورزش مناسب، بطور کامل تغییر دهید.

برای افرادی که اضافه وزن دارند: ابتدا باید وزن کم کنید. همچنین قبل از انجام چنین روشی، داشتن سلامتی لازم است که طی آزمایشها و بررسی‌های قبل از عمل، آنرا مشخص می‌کنیم.

قبل از عمل

اولین مشاوره با ما، روند جراحی را مشخص می‌کند و بیمار و جراح با هم در مورد اهداف و انتظارات جراحی، صحبت خواهند کرد.

دکتر آگاه، گزینه‌های درمانی مختلفی را با توجه به نوع بدن، سن، جنسیت، وزن، کیفیت پوست و حتی بودجه مالی شما، ارائه می‌دهد. دکتر به تمامی سوالات شما پاسخ می‌دهد و مزایا و معایب این عمل زیبایی را برای شما توضیح می‌دهد.

پس از تصمیم نهایی، آزمایشات لازم را انجام داده و یک هفته قبل از جراحی، یک جلسه مشاوره قبل از عمل دیگر برای شما، برنامه‌ریزی خواهیم کرد. به این ترتیب هم شما و هم جراح، از تمامی آزمایشات و جنبه‌های دیگر اطمینان خاطر پیدا خواهید کرد.

ب.اسفندیاری

Pudnaa

Developer

آقای دکتر آگاه عزیز میخواستم ازتون تشکر کنم. من دو تا جراحی همزمان پیش شما داشتم و هم افتادکی پلکم از بین رفت و هم غبغب من به حالت عادی برگشت. از پرسنل و تیم خوبتون هم تشکر میکنم که در تمام…

ا. رازقی

Sarah

Developer

آقای دکتر آگاه و همکاران خوبتون در بیمارستان ابن سینا. خیلی ممنونم ازتون. از مهارت، خوش اخلاقی پرسنل و حوصله شما ممنونم

ف. عطایی

Doctor

Developer

دکتر آگاه عزیز میخواستم ازتون تشکر کنم. من خیلی ترس داشتم برای جراحی بینی. سالها میخواستم عمل کنم اما ترس زیادم اجازه نمیداد تا اینکارو انجام بدم. بعد از چندین جلسه مشاوره با شما و اینکه با صبر و حوصله، ...